Kvinnemagasinet FemelleVåre bloggereBlogge hos oss?Ukens konkurranseFå nyhetsskriv

Arkiv for kategorien 'Puerto Rico 2014'

Vi kom vel hjem til Norge i natt. I dag har jeg sovet ut, vært med A og trent med mamma.
Jeg tenkte å fortelle dere om Minanas, restauranten vi spiste på siste kvelden i Puerto Rico. Vi hadde blitt anbefalt denne restauranten på forhånd og forventingene var ganske høye. Maten var vidunderlig. Jeg spiste laks med granateple saus, poteter og sopp, til dessert spiste jeg jordbær flambé. Lokalet var nydelig, mystisk og trolsk. Stemningen og servicen var fabelaktig. Med andre ord stod det til forventningene. Vi var heldige som fikk bord uten å booke på forhånd, de som kom etter oss måtte snu i døren. Jeg anbefaler alle som skal til Puerto Rico og er ute etter god mat og atmosfære å booke bord til denne restauranten.

I går hadde vi siste kvelden vår her på Puerto Rico. I stedet for å gå på shoppingsenteret for å spise gikk vi til en restaurant opp mot fjellet. Vi hadde fått anbefalt denne restauranten på forhånd og maten der var virkelig nydelig. Etter å ha spist gikk vi tilbake til hotellet for å pakke og sove. Nå blir vi snart hentet av bussen som tar oss til flyplassen. Vi er ikke fremme i Larvik før nærmere midnatt i kveld. Vi har hatt en veldig deilig og fin tur.

Topp: FWSS / Shorts: By Malene Birger / Veske: By Malene Birger / Sko: Marcus B / Klokke: Nixon
I går gikk vi forbi denne søte hagen på vei til shoppingsenteret. Jeg syns ferskenfargen på blomstene er helt nydelig. Den passer ganske bra med andre søte pastellfarger som mintfargen på toppen jeg hadde på meg i går.
På shoppingsenteret spiste vi på en italiensk restaurant og jeg handlet en mascara og en parfyme på det ene parfymeriet.
I dag har vi ligget ved bassenget og spist pizza på hotellrommet. Nå er vi tilbake på hotellet etter å ha gått en kveldstur.

Topp: H&M / Skjørt: Lowrys Farm / Veske: Indiska / Sko: French Sole / Solbriller: Ray-Ban

I går var vi ute å spiste med en annen familie fra Larvik. Vi dro til ferieleiligheten deres før vi dro ut for å spise på kvelden. Vi spiste på en vakker restaurant med nydelig mat. Jeg spiste kylling med karri og frisk frukt. Vi var ikke hjemme før etter midnatt og da tok vi kvelden.
I dag har vi vært på moloen igjen. Vannet her er så klart og deilig, vi har badet masse og solt oss. I kveld skal vi på shoppingsenteret for å spise og kanskje handle litt.

Jakke: Diab’less / T-skjorte: Acne / Shorts: Gestuz / Sko: Marcus B / Ring: Huldersølv

I går tilbragte vi dagen på moloen her i Puerto Rico. Temperaturen var helt perfekt, ikke så varmt at man bader i svette på solsengen. Badevannet er også helt nydelig. Jeg har badet masse og lest en del sider i en av bøkene mine. En perfekt dag i solen.
På kvelden spiste vi en bedre middag og drakk sangria. Nå er vi klare for å nyte en ny dag i paradis.

Skjorte: Gestuz / Skjørt: Gestuz / Solbriller: FWSS / Veske: Indiska / Sko: Marcus B

Ha en fin helg!
Nå er vi vel fremme på hotellet i Puerto Rico. Hotellet er helt fantastisk flott, et av de fineste jeg har vært på. Foreløpig har vi tilbrakt et par timer ved bassenget og nå skal vi snart ut for å spise middag. Det blir godt med litt ordentlig mat i magen.

Jeg skal få tatt noen flere bilder i kveld også skriver jeg mer i morgen.

Ha en fin kveld.
Så er pakkingen til turen i natt i gang. Jeg har funnet frem kofferten og er snart ferdig pakket. Jeg må innrømme at det er lettere å pakke til Puerto Rico enn det var å pakke til Tokyo. Jeg brukte flere dager på pakking når A og jeg skulle dit, men denne gangen har jeg kun brukt et par timer. Her er det badetøy, shortser, skjørt og lette topper som gjelder.
Vi reiser i natt og flyet går i morgen tidlig. På denne tiden i morgen er jeg i varmere strøk (selv om det er ganske så varmt her også om dagen!). Jeg gleder meg i alle fall til å slappe helt av, lese bøker og bare kose meg.
Topp: Soaked In Luxury / Solbriller: FWSS / Bikinitopp: Cubus / Bikinitruse: Bik Bok

Bikini: H&M / T-skjorte: Acne / Hatt: Carlings / Shorts: Baum und Pferdgarten / Sko: Marcus B